Hulp nodig bij uw administratie? - Administratie & Budgetservice Oldambt

Financiële Administratie


Financiële Administratie - Administratie & Budgetservice Oldambt

Het verzorgen van de boekhouding voor het midden- en kleinbedrijf. Te denken valt hierbij aan: inboeken, facturering, btw aangifte, opstellen van de jaarrekening, aangifte doen voor de inkomstenbelasting. Samen bekijken we welke werkzaamheden door uzelf verricht worden en welke u graag uitbesteedt.

Inboeken
Het verwerken van de opbrengsten, kosten, btw etc. in een boekhoudkundig programma.

Facturering
Het opmaken en versturen van uw rekeningen en de bewaking van de betaaltermijn.

BTW aangifte
Als u BTW-plichtig bent moet er, afhankelijk van een aantal factoren, maandelijks, per kwartaal of jaarlijks een BTW-aangifte gedaan worden.

Aangifte inkomstenbelasting
Aan de hand van de jaarrekening wordt er gezamenlijk met uw privégegevens de belastingaangifte gedaan.

Jaarrekening
Aan de hand van de ingeboekte gegevens, eventuele afschrijvingen e.d. wordt de jaarrekening opgesteld van waaruit het bedrijfsresultaat voortvloeit, de jaarrekening wordt opgemaakt met hulp van een accountant.

Wilt u meer informatie over onze andere diensten? Ga dan naar de pagina diensten.

Laatste nieuws


Samen werken = elkaar versterken!!


Het is een Feit!! We zijn maten! Vanaf 29 maart zijn wij ingeschreven bij het Kamer van Koophandel als maatschap. Door onze kennis en ervaring te bund... lees verder »

Sparen!!!


Het Nibud concludeert dat de overheid en het bedrijfsleven mensen moeten helpen met sparen, want de mens is er van nature niet voor gemaakt. Het Nibud... lees verder »